Inredning ny lgh
9 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (10)
- 9 år sedan
- 9 år sedan
Relaterade diskussioner
Vad kan jag spara in på vid badrumsrenoveringen?
Kommentarer (1)Jag tycker att du ska satsa på att anlita en riktigt duktig plattsättare för om det blir fel blir det dyrt. För övrigt tycker jag inte att du behöver kakla utan våtrumsfärg kan bli bra. Däremot skulle jag prioritera klinkergolv.... Se merVad kostar det att anlita en inredare?
Kommentarer (7)Hej, jag arbetar som inredare och inredningsarkitekt och får ofta förfrågningar som dina. Som kund är man rädd att man får betala för mycket och vågar därför inte ta kontakt med en inredningsbyrå. Jag brukar komma hem och titta på vad som behövs i det stora; färgsättning, belysningsplan och möblering etc. Då kan man diskutera budgeten eller helt enkelt så betalar du för de timmar vi lägger ner för att ge dig de verktyg som behövs för att få ordning på ditt hem. Oftast behövs väldigt små medel för att få en stor förändring. En ny färgsättning som fungerar som en röd tråd i hemmet eller en belysningsplan kan ofta göra mirakel! Vill man däremot få ett helt lyft och ändra på det mesta i hemmet då får man en offert på detta. Mitt tips är att kontakta en inredare vars stil du känner att du gillar och ta ett första samtal med dessa. Jag är verksam i hela Sverige men bor i Skåne...gå in och kika på min stil; sidan är under uppbyggnad just nu, men du kan nog ändå känna om det är något för dig. www.gabriellainteriors.com. Lycka till! Med vänlig hälsning, Gabriella... Se merTips på sänggavel?
Kommentarer (15)Vi köpte vår sänggavel på Trendrum.se och är supernöjda! De specialtillverkar efter dina önskemål så leveranstiden är några veckor men det var det värt. Vi har den som heter Nord sänggavel, kostar ca 3000 kr för 180 cm bredd men priset beror på höjd och klädsel mm. Ett tips är att beställa hem några tygprover innan du bestämmer dig. Bifogar bild på vår gavel (vi har tagit av sängbenen då vi har små barn så i vanliga fall är gaveln inte så hög)... Se merTips vid försäljning av lägenhet?!
Kommentarer (13)Det är mycket att tänka på för att locka folk. Bilderna är otroligt viktiga då dessa är reklampelare för lgh. Den ska inte kännas personlig men ska heller inte vara för avskalad, det är en fin linje där. Man bör inte visa att man har husdjur. När det gäller tiden för visning vill man inte ha den om det lyser in stark sol i lgh, det får inte kännas bländande sen är det mysigt att ha det när det är lite mörkare så man kan tända massor av ljus. Det är alltid trevligt att bjuda på något, det brukar uppskattas och gör att folk tenderar att stanna lite längre :-) Vi jobbar mycket med konsultationer inför fotograferingar och visningar så bor du sthlmsområdet och känner att du vill ha någon som kommer och tittar och bolla idéer med är du välkommen att kontakta oss. Vi jobbar även med styling på plats. /Emelie Johanson, Stylist... Se mer- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 8 år sedan
- 7 år sedan

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
Vector Platt - Plattsättning & Badrumsrenovering