Vilken är den viktigaste sommarmöbeln?
Carl Palmquist
6 år sedan
Utvalt svar
Sortera efter:Äldsta
Kommentarer (74)
I vått och torrt Trädgård och inredning
6 år sedanCarl Palmquist thanked I vått och torrt Trädgård och inredningRelaterade diskussioner
Behöver hjälp med förvaring till vår hall!
Kommentarer (18)Hej, du kanske redan har löst ditt förvaringsbehov, men om inte får du gärna titta på www.glimt.se :) Vänligen, jenny... Se merVardagsrums make-over
Kommentarer (5)Tack :) Takkronan är från Flos, lampan i fönstret från Kartell och golvlampan är en gammal lampa som jag gav en ny skärm från Habitat.... Se merInredning Vardagsrum, nybyggt hus
Kommentarer (7)Tack Anna! :) Nej Lisen, det är en annan soffa med fler delar så den är större och går att flytta om.... Se merVilken kökspryl skulle du inte klara dig utan och vilken är onödig?
Kommentarer (26)Vad sägs om att skänka alla dessa 'värdelösa' prylar till en loppis eller nån organisation som tar emot klappar såhär inför jul? Det KAN vara nån annan som blir glad, och så får du lite feng shui och mer plats på köpet! Jag använder nog allt vi har hemma, utom finporslinet (konstigt att jag ändå inte vill göra mig av med det...!) men den där bakformen i silikon och groddburken ser inte dagsljus alltför ofta :-)... Se merRonald Karlsson Bygg och Konsult
6 år sedanCarl Palmquist thanked Ronald Karlsson Bygg och KonsultMagnussons Bygg & Projektering AB
6 år sedanCarl Palmquist thanked Magnussons Bygg & Projektering ABGraffiti och Inredning av Pernilla
6 år sedanCarl Palmquist thanked Graffiti och Inredning av PernillaBERGHS INREDARE AB
6 år sedanButik Råsa
6 år sedanGrinden Interiör & Design
6 år sedanLantliv & Trädgård
6 år sedanSverigespisen AB - Fontanaforni
6 år sedanCreademi Design AB
6 år sedanCarina Olander Photography
6 år sedanDesign5mm
6 år sedanasa_l_89
6 år sedanOrdna & Inreda
6 år sedanEilert Johansson - Byggkonsult AB
6 år sedanSolskyddsprodukter
6 år sedanJosefina